Wasik14
Junior
Dołączył: 24 Gru 2006
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 20:53, 28 Gru 2006 Temat postu: S.W.A.T 4 |
|
|
Cytat: |
Kolejna odsłona taktycznej gry akcji przedstawiającej działania policyjnych oddziałów SWAT. Powstała ona w studiu developerskim Irrational Games, znanym ze stworzenia takich znanych tytułów jak: System Shock 2, Tribes: Vengeance oraz Freedom Force vs. the Third Reich. Główny tryb SWAT 4, tj. „kariera”, umożliwia graczom dowodzenie oddziałem policjantów wchodzących w skład tej elitarnej jednostki, w kilkunastu (około 16) niebezpiecznych misjach jak: odbijanie zakładników z rąk terrorystów czy aresztowanie bardzo groźnego i nieobliczalnego przestępcy. Przy czym nie śledzimy tu losów wybranych policjantów (tego jak przeobrażają się z rekrutów w elitę SWAT), tylko po prostu otrzymujemy kolejne zadania i staramy się jak najlepiej wykonać. Przed każdą akcją podczas odprawy zapoznajemy się ze szczegółami operacyjnymi, potem dobieramy uzbrojenie i wyposażenie dla naszego oddziału i zaczyna się... Poza trybem „kariery” dostępny jest również trening oraz dwa inne tryby: „instant action” oraz „quick missions”.
Autorzy zaznaczają, iż ich produkcja zdecydowanie zalicza się do grona „realistycznych symulacji”. Znajdziemy w niej bogaty arsenał broni, jakie znajdują się na wyposażeniu jednostek SWAT (karabin Colt M-4, Benelli M4 Super 90 shotgun, granaty dymne, gazowe, etc.) oraz pokaźną ilość sprzętu często wykorzystywanego przez terrorystów (typu karabin AK-47). To samo tyczy się wszelakiego dodatkowego wyposażenia, kamizelek kuloodpornych, ładunków wybuchowych przeznaczonych do wysadzania drzwi czy specjalnych kamer, np. Opti-1. By wiernie odwzorować otoczenie zespół Irrational Games zdecydował się na wykorzystanie silnika graficznego firmy Epic (Unreal engine), wykorzystującego efekty zawarte w DirectX 9.0, a także ostatnią nowinkę technologiczną – Pixel Shader 3.0. Za odtworzenie oddziaływań fizycznych, a także autentyczną trajektorię lotu pocisków odpowiada zaś sprawdzony engine Havoc. Przy czym autorzy zrezygnowali z opracowywania rykoszetów, ponieważ mogłyby one prowadzić do zbyt wielu przypadkowych sytuacji i śmierci (mowa głownie o grach wieloosobowych).
|
Kod: |
CODE
http://rapidshare.de/files/30268020/SWAT_4.part1.rar
http://rapidshare.de/files/30270542/SWAT_4.part2.rar
http://rapidshare.de/files/30271070/SWAT_4.part3.rar
http://rapidshare.de/files/30308884/SWAT_4.part4.rar
http://rapidshare.de/files/30315323/SWAT_4.part5.rar
http://rapidshare.de/files/30315326/SWAT_4.part6.rar
http://rapidshare.de/files/30314547/SWAT_4.part7.rar
|
Cytat: |
PASS
Password : [link widoczny dla zalogowanych]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|